_
_
Digitalizacija vključuje širok spekter dejavnosti in je vseprisotna v poslovnem in zasebnem življenju. Podpiramo vas pri razumevanju sodobnih digitalnih trendov ter razvoju in uporabi sodobnih rešitev, ki vam pomagajo pridobiti konkurenčno prednost na trgu.
Digitalizacija zajema širok spekter dejavnosti, saj digitalizacija poteka na več nivojih, v vseh sektorjih ter tako v poslovnem, javnem kot tudi zasebnem oz. domačem okolju. Digitalizacija posega v vse pore našega poslovanja in življenja ter hkrati ruši obstoječe klasične izobraževalne, storitvene, proizvodne, finančne, pravne, organizacijske, vodstvene, odločitvene, marketinške, prodajne, komunikacijske in druge poslovne modele, sisteme, podsisteme, metodologije in orodja.
Tudi naše svetovanje v povezavi z digitalizacijo ali digitalno transformacijo je večplastno.
Na eni strani lahko svetujemo organizacijam o možnih spremembah oz. izboljšavah, ki jih prinašajo sodobne digitalizirane rešitve in s katerimi bi organizacije pridobile konkurenčne prednosti, razširile prodajne poti in povečale obseg prodaje, povečale vizibilnost in kredibilnost med obstoječimi in potencialnimi kupci, znižale stroške, povečale preglednost nad poslovanjem ali uvedle nove inovativne poslovne modele.
Na drugi strani lahko svetujemo razvijalcem in ponudnikom digitalnih rešitev pri pridobivanju razvojnih sredstev, pri boljšem razumevanju trendov in potreb poslovnih sistemov, pri vzpostavitvi strateških partnerstev in možnem potencialnem medsebojnem povezovanju posameznih rešitev, pri razvoju partnerskih, marketinških in prodajnih strategij, pri širitvi prodajnih poti in večanju prodaje na domačem in/ali tujih trgih.
Kontaktirajte nas (T: 040 / 790 000, E: prodaja@wotra.si) za več informacij.
V zvezi z marketinško-prodajnimi kanali nudimo tudi svetovalne storitve prilagojene posameznemu naročniku, med drugim:
Za več informacij nas kontaktirajte telefonsko ali preko obrazca “Poizvedba“.
Naša usposabljanja razkrivajo različne vidike marketinga in prodaje v mednarodnem kontekstu.
Seminarje na temo “Marketing in prodaja” razvijamo modularno, in sicer ločeno po posameznih vrstah komunikacijskih in prodajnih kanalov, po posameznih skupinah izdelkov in storitev, po posameznih trgih in/ali na osnovi drugih kriterijev in prejetih pobud podjetij. Tako vam lahko na temo marketinga in prodaje priporočamo različne programe usposabljanja (trenutno vsa usposabljanja izvajamo preko spleta). Usposabljanje se lahko kombinira z spletnim svetovanjem in mentorstvom. Med vsebinami ponujamo, med drugim:
Za več informacij nas kontaktirajte telefonsko ali preko obrazca “Poizvedba“.
Med našimi strankami, ki zaprosijo za našo podporo, so stranke iz različnih držav, in sicer iz zasebnega in javnega sektorja kot tudi članske organizacije (npr. gospodarske in obrtne zbornice). Naše stranke iščejo rešitve, kako izboljšati učinkovitost obstoječih kanalov in razširiti svoje obstoječe marketinško-prodajne kanale po raznovrstnih kanalih in državah v sektorjih informacijske tehnologije, turizma, hrane, lesa, tiskarstva, zdravstva, obnovljivih virov energije itd.