Storitve - Digitalizacija

_

Digitalizacija vključuje širok spekter dejavnosti in je vseprisotna v poslovnem in zasebnem življenju. Podpiramo vas pri razumevanju sodobnih digitalnih trendov ter razvoju in uporabi sodobnih rešitev, ki vam pomagajo pridobiti konkurenčno prednost na trgu.

Digitalizacija zajema širok spekter dejavnosti, saj digitalizacija poteka na več nivojih, v vseh sektorjih ter tako v poslovnem, javnem kot tudi zasebnem oz. domačem okolju. Digitalizacija posega v vse pore našega poslovanja in življenja ter hkrati ruši obstoječe klasične izobraževalne, storitvene, proizvodne, finančne, pravne, organizacijske, vodstvene, odločitvene, marketinške, prodajne, komunikacijske in druge poslovne modele, sisteme, podsisteme, metodologije in orodja.

 

Tudi naše svetovanje v povezavi z digitalizacijo ali digitalno transformacijo je večplastno.

 

Na eni strani lahko svetujemo organizacijam o možnih spremembah oz. izboljšavah, ki jih prinašajo sodobne digitalizirane rešitve in s katerimi bi organizacije pridobile konkurenčne prednosti, razširile prodajne poti in povečale obseg prodaje, povečale vizibilnost in kredibilnost med obstoječimi in potencialnimi kupci, znižale stroške, povečale preglednost nad poslovanjem ali uvedle nove inovativne poslovne modele.

 

Na drugi strani lahko svetujemo razvijalcem in ponudnikom digitalnih rešitev pri pridobivanju razvojnih sredstev, pri boljšem razumevanju trendov in potreb poslovnih sistemov, pri vzpostavitvi strateških partnerstev in možnem potencialnem medsebojnem povezovanju posameznih rešitev, pri razvoju partnerskih, marketinških in prodajnih strategij, pri širitvi prodajnih poti in večanju prodaje na domačem in/ali tujih trgih.

Kontaktirajte nas (T: 040 / 790 000, E: prodaja@wotra.si) za več informacij.

Med našimi storitvami

  • Svetovanje
  • Usposabljanje
  • Naše stranke

V zvezi z marketinško-prodajnimi kanali nudimo tudi svetovalne storitve prilagojene posameznemu naročniku, med drugim:

  • pregled oz. analiza vaše obstoječe uporabe klasičnih in spletnih marketinško-prodajnih poti ter izdelava predlogov izboljšav;
  • načrtovanje in izdelava marketinško-prodajne strategije za posameznega naročnika z upoštevanjem raznolikosti kanalov ter v okviru tega po potrebi za posamezen namen, posamezno skupino izdelkov ali storitev, posamezno tržišče in/ali ciljno skupino;
  • prevzem vodenja oz. koordinacije prodajne mreže in marketinško-prodajnih aktivnosti za vse ali posamezen trg ter za vse ali za posamezen kanal;
  • podpora pri izgrajevanju vašega poslovnega ekosistema;
  • druge sorodne storitve.

Za več informacij nas kontaktirajte telefonsko ali preko obrazca “Poizvedba“.

Naša usposabljanja razkrivajo različne vidike marketinga in prodaje v mednarodnem kontekstu.

Seminarje na temo “Marketing in prodaja” razvijamo modularno, in sicer ločeno po posameznih vrstah komunikacijskih in prodajnih kanalov, po posameznih skupinah izdelkov in storitev, po posameznih trgih in/ali na osnovi drugih kriterijev in prejetih pobud podjetij.  Tako vam lahko na temo marketinga in prodaje priporočamo različne programe usposabljanja (trenutno vsa usposabljanja izvajamo  preko spleta). Usposabljanje se lahko kombinira z spletnim svetovanjem in mentorstvom. Med vsebinami ponujamo, med drugim:

  • raznolikost marketinško-prodajnih poti;
  • lastnosti in ekosistem sodobne spletne trgovine;
  • prodaja na Amazon-u in drugih spletnih tržnicah;
  • različna specifična usposabljanja na temo marketinga in prodaje, ki so namenjena posameznemu sektorju (npr. hrana, les, programske rešitve, tiskarska industrija ipd.);
  • različna usposabljanja vezana na partnerske strategije in sodelovalne poslovne modele, ki se uporabljajo bodisi v procesu marketinga in prodaje, ali pa celo že prej, tj. v fazi razvoja izdelka ali storitve;
  • druga usposabljanja, svetovanja in mentorstva povezana z specifičnimi zahtevami naših naročnikov.

Za več informacij nas kontaktirajte telefonsko ali preko obrazca “Poizvedba“.

Med našimi strankami, ki zaprosijo za našo podporo, so stranke iz različnih držav, in sicer iz zasebnega in javnega sektorja kot tudi članske organizacije (npr. gospodarske in obrtne zbornice). Naše stranke iščejo rešitve, kako izboljšati učinkovitost obstoječih kanalov in razširiti svoje obstoječe marketinško-prodajne kanale po raznovrstnih kanalih in državah v sektorjih informacijske tehnologije, turizma, hrane, lesa, tiskarstva, zdravstva, obnovljivih virov energije itd.

Ta spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem brskanja po tej strani se strinjate z našo politiko uporabe piškotkov. Sprejmem Več info