_
_
Poleg klasičnih marketinško-prodajnih poti je na voljo tudi veliko število spletnih poti in z njimi povezanih orodij. Pomagamo vam razširiti vaše poti in s tem povečati poslovno rast.
Pri našem delu se srečujemo z mnogimi podjetji z različnimi polizdelki, izdelki in storitvami, ki so namenjeni prodaji poslovnim subjektom (B2B), končnim potrošnikom (B2C) in/ali javnemu sektorju (B2G) preko postopkov javnih naročil. Veliko teh podjetij svoje izdelke in storitve nima pripravljene v obliki in na način, ki bi bila primerna za trženje v tujini, in sicer bodisi zaradi pomanjkanja certifikatov, neizpolnjevanja standardov, neprimerne cenovne politike, neprimerne embalaže, konkurečnosti glede oblike in funkcionalnosti izdelka oz. storitve ali iz kakšnega drugega razloga. Tudi podjetja sama imajo velikokrat neprimerno notranjo organiziranost ali neizkušene kadre za prodajo na tujih trgih.
Z rastjo pomena spletne prodaje, spletnih socialnih omrežij in analitičnih orodij za spremljanje prodaje in obnašanja obiskovalcev na spletnih straneh je postal marketing in prodaja bistveno bolj kompleksen. To danes pomeni, da imamo, poleg klasičnih, še izjemno veliko število možnih spletnih marketinških, oglaševalskih in prodajnih kanalov, ter na razpolago tudi veliko s tem povezanih programskih orodij.
Odvisno od posamezne skupine izdelkov in/ali storitev, ciljnih trgov, ciljnih kupcev se podjetja lahko odloča med tradicionalnimi in digitalnimi prodajnimi potmi. Odvisno tudi od kapacitet proizvodnje ali količine na zalogi (v primeru prodaje) oz. kupne moči (v primeru nakupa) je priporočljivo uporabiti kombinacijo marketinško-prodajnih poti, tj. tradicionalne in digitalne, ter prodajne (npr. spletne tržnice) in predstavitvene (ponudba in povpraševanje, iskanje poslovnih partnerjev, prodajnih agentov ipd.).
Koliko poti koristi vaše podjetje? Želite prodajati na slovenskem ali mednarodnem trgu?
Izzivamo vas, da razmislite o
Pri tem vam lahko pomagamo, saj redno spremljamo razvoj obstoječih kot tudi novo-nastalih marketinško-prodajnih poti v svetu za različne potrebe in namene.
Kontaktirajte nas (T: 040 / 790 000, E: prodaja@wotra.si) za več informacij.
V zvezi z marketinško-prodajnimi kanali nudimo tudi svetovalne storitve prilagojene posameznemu naročniku, med drugim:
Za več informacij nas kontaktirajte telefonsko ali preko obrazca “Poizvedba“.
Naša usposabljanja razkrivajo različne vidike marketinga in prodaje v mednarodnem kontekstu.
Seminarje na temo “Marketing in prodaja” razvijamo modularno, in sicer ločeno po posameznih vrstah komunikacijskih in prodajnih kanalov, po posameznih skupinah izdelkov in storitev, po posameznih trgih in/ali na osnovi drugih kriterijev in prejetih pobud podjetij. Tako vam lahko na temo marketinga in prodaje priporočamo različne programe usposabljanja (trenutno vsa usposabljanja izvajamo preko spleta). Usposabljanje se lahko kombinira z spletnim svetovanjem in mentorstvom. Med vsebinami ponujamo, med drugim:
Za več informacij nas kontaktirajte telefonsko ali preko obrazca “Poizvedba“.
Med našimi strankami, ki zaprosijo za našo podporo, so stranke iz različnih držav, in sicer iz zasebnega in javnega sektorja kot tudi članske organizacije (npr. gospodarske in obrtne zbornice). Naše stranke iščejo rešitve, kako izboljšati učinkovitost obstoječih kanalov in razširiti svoje obstoječe marketinško-prodajne kanale po raznovrstnih kanalih in državah v sektorjih informacijske tehnologije, turizma, hrane, lesa, tiskarstva, zdravstva, obnovljivih virov energije itd.