Prodajni pogoji

Z spletno trgovino v okviru tega spletnega mesta upravlja podjetje WOTRA d.o.o. Prodajni pogoji spletne trgovine so sestavni del splošnih pravnih pogojev uporabe tega spletnega mesta.

 

Podatki podjetja:

 

Polno ime: WOTRA, Strateška Inteligenca d.o.o.
Kratko ime: WOTRA d.o.o..
Naslov: Donova cesta 2, 1215 Medvode
Transakcijski račun/IBAN: SI56 0201 0009 0853 464, odprt pri NLB d.d., Ljubljana
Matična številka: 1689339
Davčna številka: SI55981054
E-pošta: trgovina@wotra.si
Telefon: 040 / 790 000

 

Več informacij o upravljalcu tega spletnega mesta in te spletne trgovine lahko preberete v kolofonu.

 

Smatra se, da je nakup v spletni trgovini izveden preko Pogodbe na daljavo. Jezik, v katerem se sklepa pogodba je slovenščina.

 

Prodajni pogoji spletne trgovine na tem spletnem mestu (v nadaljevanju: spletna trgovina) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ter ostalo predpisano zakonodajo za prodajo preko interneta in takšen način poslovanja. Pogoji obravnavajo delovanje WOTRA d.o.o. ter poslovni odnos med WOTRA d.o.o. v vlogi prodajalca (v nadaljevanju “WOTRA” ali “prodajalec”), registriranimi uporabniki (v nadaljevanju: uporabniki) in kupci blaga ali storitev (v nadaljevanju: kupci). »Kupec« je v teh prodajnih pogojih vsaka fizična ali pravna oseba, ki se odloči za nakup izdelkov in/ali storitev preko te spletne trgovine oziroma na drug način izrazi zanimanje za nakup izdelkov iz ponudbe te spletne trgovine. »Uporabnik« ni nujno kupec, vendar pa dostopa do brezplačnih vsebin, ki so na voljo na tem spletnem mestu bodisi za registrirane bodisi za neregistrirane uporabnike. Na uporabnika se vežejo splošni pogoji poslovanja tega spletnega mesta, medtem ko se za kupca dodatno opredeljujejo prodajni pogoji, razvidni iz nadaljevanja.

 

Kupci so lahko:

  • fizične osebe, ki kupujejo izdelke in/ali storitve za osebno rabo, v nadaljevanju “potrošniki”;
  • fizične (samostojni podjetniki) in pravne osebe, ki opravljajo pridobitno dejavnost in kupujejo izdelke in storitve v spletni trgovini za lastne poslovne potrebe, v nadaljevanju “podjetja”;
  • neprofitne organizacije, ki kupujejo izdelke in storitve v spletni trgovini za lastne potrebe, v nadaljevanju “neprofitne organizacije”;
  • javni sektor, v nadaljevanju “javni sektor”.

 

Zgoraj navedene kupce zavezujejo pogoji poslovanja tega spletnega mesta, ki vključujejo tako splošne kot tudi spodaj objavljene prodajne pogoje, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Poleg teh pogojev lahko za določene skupine izdelkov ali storitev veljajo posebni oz. dodatni pogoji ali pogodbena določila, kar je v takem primeru označeno na vidnem mestu. Prav tako se v posameznih primerih (npr. pri načinu plačila ali pri vračilu blaga) prodajni pogoji delno razlikujejo glede na vrsto kupca. Izraz “kupec” je v spodnjih določilih uporabljen v primeru, če se posamezni pogoji nanašajo na vse zgoraj navedene vrste kupcev. Vrsta kupca v spodnjih določilih pa je natančno opredeljena v primeru, da se posamezni pogoji glede na vrsto kupca razlikujejo.

 

Za morebitne kupce, ki želijo kupiti izdelke in storitve za namene nadaljnje prodaje pa objavljene cene v spletni trgovini ter spodnji prodajni pogoji ne veljajo. V tej spletni trgovini ne morete kupovati blaga za nadaljnjo prodajo. V takem primeru nas za dogovor kontaktirajte direktno na zgornje kontaktne naslove.

 

Tudi morebitni kupci iz javnega sektorja, ki bi želeli izstavitev e-računa nas v zvezi z željenim naročilom predhodno kontaktirajte.

 

Svetujemo vam, da pred nakupom preko spletne trgovine pazljivo preberete navedene splošne pravne in prodajne pogoje poslovanja:

 

Vsi zasebni podatki so varovani v skladu z našo politiko o varovanju zasebnosti.

 

Z uporabo spletne trgovine sprejemate in soglašate z vsemi določbami splošnih pravnih in prodajnih pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave in njihove sestavne dele ter potrjujete, da ste bili seznanjeni s politiko o varovanju zasebnosti. Ob nakupu tudi jamčite, da ste stari 18 let ali več.

1. Dostopnost informacij

 

Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko);
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon);
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami);
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi v spletni trgovini, naj bi bil dostopen v razumljivem roku);
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave);
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza;
  • način plačila in dostave;
  • časovno veljavnost ponudbe;
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in o pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka;
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno s kontaktnimi podatki.

2. Ponudba blaga in storitev

 

Prodajalec v trgovini tega spletnega mesta ponuja izdelke in storitve v različnih oblikah in formatih. To pomeni, da se lahko posamezni izdelki ali storitve v prodaji:

  • dostavijo kupcem v fizični obliki;
  • dostavijo kupcem v digitalni obliki (npr. knjige v pdf ali drugem elektronskem formatu, programske licence ipd.);
  • nudijo v obliki enkratnih spletnih seminarjev, spletnih svetovanj in/ali spletnih dogodkov;
  • nudijo v obliki naročniškega razmerja ali članarin in s tem v obliki dostopa do zaprtih vsebin za obdobje naročniškega razmerja ali aktivnega članskega obdobja;
  • nudijo v obliki svetovanj, usposabljanj in drugih dogodkov, ki se odvijajo na posamezni lokaciji v Sloveniji ali tujini;
  • nudijo v obliki paketov, sestavljenih iz večih vrst blaga in storitev.

 

Raznolikost oblik blaga in storitev v prodaji vpliva na posamezne določbe prodajnih pogojev, predvsem v povezavi z uveljavljanjem pravice kupca do odstopa od pogodbe in vračila blaga, kar je razvidno iz nadaljevanja in podrobneje opredeljeno predvsem v Zakonu o varstvu potrošnikov. Posamezne določbe prodajnih pogojev še predvsem glede pravice odstopa od pogodbe in vračila blaga veljajo le za potrošnike, torej fizične osebe, ki kupujejo izdelke in storitve za svoje lastne domače potrebe.

3. Cene, popusti in druge ugodnosti ter sklenitev kupoprodajne pogodbe

 

Ponudba v spletni trgovini ter cena izdelkov in storitev se lahko v določenih primerih zaradi narave poslovanja dnevno spreminja. Vse cene so v evrih in vsebujejo davek na dodano vrednost. Vse cene so končne, razen če je izrecno napisano drugače. WOTRA namreč svojim kupcem pogosto nudi akcijske, priložnostne in članske popuste ter druge ugodnosti, kar je označeno na vidnem mestu v spletni trgovini oz. pri posameznem izdelku ali storitvi v prodaji. Ob nekaterih akcijah bo navedena koda za popust, ki jo bo kupec vpisal ob naročilu in si tako pridobil popust na določen izdelek ali storitev.

 

Primeri popustov in ugodnosti:

  • posamezne ugodnosti ali popusti veljajo za člane CollaboVentures mreže, kar je v primeru možnosti koriščenja ugodnosti ali popusta navedeno na vidnem mestu;
  • pri posameznih izdelkih in storitvah se priznavajo popusti na prodano količino, kar je v takem primeru navedeno na vidnem mestu;
  • pri posameznih izdelkih in storitvah se priznavajo popusti za neprofitne organizacije, kar je v takem primeru navedeno na vidnem mestu;
  • v posameznih obdobjih potekajo promocijske akcije oz. kampanje, ki prav tako omogočajo popuste v obdobju promocijskih kampanj, kar je v takem primeru označeno na vidnem mestu;

 

Popusti se med seboj ne seštevajo, v kolikor ni navedeno drugače. Pri vsakem nakupu je možno uporabiti samo eno promocijsko kodo oz. eno vrsto popusta. Pri nakupu izdelkov ali storitev v akciji ne velja brezplačna poštnina – v kolikor ni določeno drugače.

 

WOTRA je davčni zavezanec, zato vse cene vključujejo DDV. Objavljene cene v spletni trgovini pa še ne vključujejo poštnih stroškov. Le-ti se k ceni dodajo v postopku nakupa, in sicer na osnovi vrste in količine kupljenega izdelka ali storitve, informacije o višini nakupa in naslovu za dostavo v primeru različne cene glede na kraj dostave. Praviloma je cena poštnih stroškov enaka za vse lokacije znotraj Slovenije, razen, če je navedeno drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila.

 

Za vsa naročila nad vrednostjo 80,00 EUR (z vključenim DDV) je poštnina za dostavo znotraj Slovenije za kupca brezplačna, razen izjemoma zaradi narave posameznega izdelka ali drugih razlogov, vendar je v takih primerih to vidno ob izdelku.

 

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko prodajelec potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji dogovorjeni in veljajo tako za prodajalca kot za kupca. Za kupca se upoštevajo podatki, ki so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu, ki so vezani na potrjeno naročilo ni mogoče.

 

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka ali storitve spremeni med obdelavo naročila, bo prodajelec kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo prodajalec kupcu ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

4. Registracija oz. prijava in postopek nakupa

 

V kolikor se uporabnik odloči, da si bo v spletni trgovini ustvaril svoj račun, bo pridobil uporabniško ime in geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki.  Ob registraciji uporabnik tudi potrdi, da je bil seznanjen z splošnimi pravnimi in prodajnimi pogoji poslovanja spletne trgovine ter da jih sprejema. Po registraciji uporabnik postane registrirani uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

 

V spletni trgovini kupujete tako, kot v vsaki drugi trgovini, to je z dodajanjem enega ali več izdelkov in/ali storitev v nakupovalno košarico. V postopku naročila sistem preveri tudi, ali so vnešeni vsi potrebni podatki o kupcu oz. plačniku. Polja, označena z zvezdico so obvezna. V postopku naročila izberete tudi enega od ponujenih načinov plačila ter hkrati potrdite, da sprejemate splošne pravne in prodajne pogoje poslovanja.

 

Postopek nakupa za subjekte, ki opravljajo pridobitno dejavnost in kupujejo izdelke in storitve za lastne poslovne potrebe je popolnoma enak kot za končne potrošnike, le da v postopku registracije navedete podatke o podjetju, na katerega bo izstavljen tudi račun. S tem tudi sprejemate prodajne pogoje, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

 

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec odda naročilo in prodajalec prejme obvestilo o naročilu  po elektronski pošti.  Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni. Kot kupec velja oseba oz. subjekt s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila.

 

Prodajalec naročilo pregleda, še enkrat preveri dobavljivost naročenih izdelkov in/ali storitev in naročilo potrdi oziroma v izjemnih primerih z razlogom zavrne. Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko ali ga kontaktira preko elektronske pošte. Preko elektronske pošte ali telefona prodajalec kupca tudi sproti obvešča o podatkih v zvezi z dobavo blaga in/ali storitev.

5. Načini plačila

 

Prodajalec omogoča naslednje načine plačila:

  • plačilo preko PayPal plačilnega sistema;
  • s plačilnimi karticami preko sistema Stripe;
  • po predračunu – predračun poravnate z UPN, in sicer najpozneje do datuma, navedenega na predračunu. Plačilo opravite prek svoje spletne banke ali na katerikoli banki ali Pošti Slovenije.

 

6. Račun za kupca

 

Prodajalec ob dostavi naročenih izdelkov in storitev kupcu pošlje tudi račun in sicer preko elektronske pošte. V primeru nakupa fizičnih izdelkov, ki se pošiljajo po redni pošti pa se račun priloži tudi izdelkom v paketu.

 

Na računu sta razčlenjena cena, vsi stroški v zvezi z nakupom in ostali zakonsko potrebni podatki za izdajo računa.

 

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov v spletni košarici še pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov prodajalcu ni potrebno upoštevati.

 

7. Dostava digitalnih izdelkov in/ali storitev in spletni dostop do plačanih vsebin

 

V primeru digitalnih izdelkov (npr. elektronske knjige) in/ali storitev (npr. spletna svetovanja, mentorstva, usposabljanja in dogodki) ali spletnega dostopa do drugih plačanih vsebin bodo kupci prejeli izdelek v digitalni obliki ali pa bodo prejeli informacije o dostopu do izdelkov, storitev in drugih vsebin v digitalni obliki po elektronski pošti, in sicer najkasneje pet delovnih dni po prejetem plačilu, če ni pri posameznem izdelku oz. storitvi navedeno drugače. Sporočilo s prejetim izdelkom ali podatki o dostopu do digitalnih izdelkov, storitev ali vsebin bo posredovano na elektronski naslov kupca, ki je bil naveden ob naročilu izdelka ali storitve. V primeru posnetkov oziroma že dostopnih izdelkov, storitev in drugih digitalnih vsebin bodo le-ta dostopna kupcu že v samem elektronskem sporočilu oz. takoj po prejetem elektronskem sporočilu s strani prodajalca na naslovu, navedenem v elektronskem sporočilu, v primeru napovedanih bodočih spletnih svetovanj, mentorstev, usposabljanj in spletnih dogodkov pa na objavljeni ali dogovorjeni dan in uro. Kupec bo za potrebe dostopa do digitalnih izdelkov in/ali storitev in do drugih plačanih vsebin v elektronskem sporočilu prejel natančna navodila.

 

V primeru morebitnih težav v zvezi s prejemom ali dostopanjem do naročenih digitalnih izdelkov in/ali storitev ali v primeru težav do spletnega dostopa do drugih plačanih vsebin priporočamo kupcu, da kontaktira prodajalca preko zgoraj navedenih podatkov prodajalca.

 

8. Dostava fizičnih izdelkov in stroški dostave v Sloveniji

 

Preko te slovenske spletne trgovine omogočamo dostavo blaga znotraj Slovenije. V primeru, da želite dostavo v drugo državo, nas še pred naročilom oz. nakupom kontaktirajte direktno na zgoraj navedene kontaktne naslove.

 

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk znotraj Slovenije je Pošta Slovenije, vendar si prodajalec pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

 

Nevarnost za izgubo ali poškodovanje odposlanega blaga preide s prodajalca na kupca, ko ta blago fizično prejme ali ko blago fizično prejme tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen imenuje kupec. Če je kupec naročil prevoz pri prevozniku, ki ga ni ponudil prodajalec, preide nevarnost za uničenje ali poškodovanje blaga ne glede na to na kupca ob dostavi blaga prevozniku.

 

Strošek priprave blaga in poštni stroški dostave se izračunajo na osnovi vrste in količine kupljenega izdelka, informacije o višini nakupa in naslovu za dostavo v primeru različne cene glede na kraj dostave. Praviloma je cena stroškov priprave in dostave enaka za vse lokacije znotraj Slovenije, razen, če je navedeno drugače.

 

Strošek priprave blaga in dostave je naveden ob nakupu posameznega izdelka in se vedno informativno izpiše ter prišteje tudi v spletni košarici, pred in ob oddaji naročila.

 

Za vsa naročila nad vrednostjo 80,00 EUR (z vključenim DDV) je poštnina za dostavo znotraj Slovenije za kupca brezplačna, razen izjemoma zaradi narave posameznega izdelka ali drugih razlogov, vendar je v takih primerih to vidno ob izdelku.

 

9. Mnenja oziroma komentarji registriranih uporabnikov in kupcev v spletni trgovini

 

Mnenja oziroma komentarji registriranih uporabnikov in kupcev so del funkcionalnosti spletne trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Prodajalec omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih prodajalec pregleda. Prodajalec mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva ali po mnenju prodajalca ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem spletnega mesta.

 

Z oddajo mnenja ali komentarja se registrirani uporabnik ali kupec izrecno strinja s pogoji uporabe in prodajalcu dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Prodajalec ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu prodajalca, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na prodajalca.

 

Prodajalec si pridržuje pravico, da za omejeno ali neomejeno časovno obdobje in brez obrazložitve onemogoči funkcijo objavljanja mnenj oziroma komentiranja bodisi za posamezen izdelek in/ali storitev ali za vse izdelke in storitve v spletni prodaji.

 

10. Pravica potrošnika do odstopa od pogodbe in vračilo blaga

 

Pravica do odstopa velja le za kupca – potrošnika, to je fizično osebo, ki kupuje izdelke in storitve za osebno rabo. Za ostale vrste kupcev ta določba oziroma pravica ne velja.

 

Prav tako odstop od nakupa ni možen v primeru izjem, ki jih navaja Zakon o varstvu potrošnikov, med njimi so lahko tudi izjeme pri nakupu digitalnih izdelkov (npr. knjig v elektronski obliki) in/ali storitev in spletnemu dostopu do digitalnih vsebin v spletni prodaji. Prodajalec bo potrošnika v postopku nakupa posameznega izbranega izdelka in/ali storitve informiral o tem, ali je odstop od nakupa možen in pod kakšnimi pogoji.

 

Ne glede na zgoraj navedeno, se bo prodajalec vedno trudil doseči kompromisni dogovor z vsemi kupci in v vseh primerih, to je tudi v primerih, ki jih zakonski okviri ne pokrivajo.

 

V primeru, da je odstop možen, ima kupec – potrošnik pravico (v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov), da v štirinajstih (14) dneh od prejema blaga prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo o odstopu pravočasno, če je pošiljka o odstopu oddana v roku. Potrošnik mora nemudoma, najkasneje pa v štirinajstih (14) dneh od posredovanju sporočila o odstopu tudi vrniti izdelek prodajalcu, in sicer v skladu s spodnjimi pogoji in v skladu Z zakonom o varstvu potrošnikov. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Pri tem pa prodajalec ni dolžan sprejeti in ne sprejme vrnjenih pošiljk z odkupnino.

 

Štirinajstdnevni odstopni rok za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe začne teči pri opravljanju storitev z dnem sklenitve pogodbe ali z dnem, ko je prodajalec izpolnil to obveznost, če je bila ta obveznost izpolnjena po sklenitvi pogodbe.

 

Pri dobavi blaga začne omenjeni štirinajstdnevni odstopni rok teči z dnem, ko je potrošnik sprejel blago oziroma bolj natančno z dnem, ko:

  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom;
  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu;
  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov;
  • potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.

 

Potrošnik uveljavlja pravico do odstopa od pogodbe tako, da prodajalca pisno obvesti o odstopu preko obrazca “Odstop od pogodbe in vračilo blaga”, ki ga izpolnjenega in podpisanega ter s priloženim računom pošlje prodajalcu bodisi na kontaktni e-naslov ali fizični naslov, naveden v obrazcu “Odstop od pogodbe in vračilo blaga”. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa nosi potrošnik.

 

Hkrati s pravočasnim odstopom od pogodbe mora potrošnik tudi vrniti kupljeno in že prejeto blago prodajalcu, in sicer najkasneje v 14 dneh od dneva pisnega obvestila o odstopu od pogodbe. Prejeto blago mora potrošnik vrniti prodajalcu s priporočeno pošiljko, v originalni embalaži, nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik mora vračilu priložiti tudi kopijo računa. V času do odstopa od pogodbe potrošnik izdelkov ne sme neovirano uporabljati. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, ki je nujno potreben za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje izdelka, ki odstopa od navedenega, se šteje za njegovo posedovanje, kar pomeni, da potrošnik izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

 

Vračilo plačil bo prodajalec izvedel nemudoma ali najkasneje v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če prodajalec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Prodajalec lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj prodajalcu.

 

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil priznan popust, se ta potrošniku ne vrne; vrne se le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se vrne potrošniku kot darilni bon, medtem ko se vplačani znesek vrne.

 

V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, lahko potrošniku ponudimo odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrošnikovem posredovanju potrditve po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino uveljavi izključno ob naročilu drugega izdelka v tej spletni trgovini v višini enake ali višje vrednosti.

 

Odstop od pogodbe za spletna svetovanja, mentorstva, usposabljanja in dogodke je možen samo v primeru, da se spletna svetovanja, mentorstva, usposabljanja in dogodki še niso začela, torej še pred njihovim pričetkom.

 

Za spletna svetovanja, mentorstva, usposabljanja in dogodke, kjer je že takoj po plačilu omogočen dostop do posnetkov in/ali drugega gradiva odstop od pogodbe ni možen.

 

Pri svetovanjih, mentorstvih, usposabljanjih in dogodkih, ki so napovedana v živo na določeni lokaciji odstop zaradi že nastalih organizacijskih stroškov ni možen brez posledic.

 

Vračilo e-knjig, e-priročnikov in drugih elektronskih gradiv po nakupu ni možno, ker je kupec že pred nakupom seznanjen z vsebino e-dokumenta preko predstavitve vsebine in povzetka dokumenta.

11. Reklamacije za fizične izdelke (stvarne napake, garancija, poškodbe)

 

Stvarne napake

 

Podlaga in obseg odgovornosti prodajalca do kupca, če ima prodani izdelek stvarno napako, določa veljavna zakonodaja, zlasti Zakon o varstvu potrošnikov in Obligacijski zakonik.

 

Stvarno napako potrošnik uveljavlja v primerih, ko blago nima garancije, izdelek pa nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno ali posebno rabo, za katero ga potrošnik kupuje ali nima lastnosti in odlik, ki so bile dogovorjene oziroma predpisane.

 

Izdelek ima stvarno napako kadar:

  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero ga potrošnik kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju prodajalčevih izjav o lastnostih blaga.

 

Morebitne reklamacije sprejemamo preko izpolnjenega obrazca v pisni obliki na naslov WOTRA d.o.o., Donova cesta 2, 1215 Medvode ali preko elektronske pošte na trgovina@wotra.si s pripisom “reklamacije”. Potrošnik, ki sproži postopek reklamacije, mora prodajalcu omogočiti pregled izdelka z napako.

 

Potrošnik mora v obvestilu o reklamaciji priložiti izpolnjen obrazec in pri tem podati:

  • informacije in okoliščine v zvezi s predmetom reklamacije;
  • zahtevo za uskladitev izdelka s prodajno pogodbo ali zahtevek za vračilo dela plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zahtevo o zamenjavi blaga z napako z novim brezhibnim blagom ali zahtevo o vračilu plačanega zneska; ter
  • svoje kontaktne podatke.

 

Potrošnik mora prodajalca obvestiti o napaki v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

 

Prodajalec se bo nemudoma, najpozneje pa v 8 koledarskih dneh od dneva vložitve reklamacije, opredelil do zahtev potrošnika.

 

Pravna oseba oz oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost mora v primeru reklamacije postopati skladno z določili Obligacijskega zakonika.

 

Garancija kupljenih izdelkov

 

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki in pooblaščeni servisi so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V tem primeru lahko kupec kontaktira prodajalca, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

 

Poškodovana pošiljka Pošta Slovenije

 

Če kupec ob prevzemu pošiljke opazi, da je izdelek ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vloži postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To stori tako, da pošiljko (embalažo in vsebino) prinese na pošto, in sicer takoj, ko opazi poškodbo ali izropano pošiljko, najkasneje pa v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozori, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpiše tudi sam. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov izdelek. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

 

12. Pritožbe

 

Morebitne pritožbe sprejemamo preko izpolnjenega obrazca v pisni obliki na naslov WOTRA d.o.o., Donova cesta 2, 1215 Medvode ali preko elektronske pošte na trgovina@wotra.si s pripisom “reklamacije in pritožbe”.

 

Na pritožbo bomo odgovorili v roku 14 dni.

 

13. Odveza odgovornosti

 

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov in storitev, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe popraviti podatkov na spletnem mestu oz. v spletni trgovini. V takem primeru, bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka ali storitve.

 

Prodajalec ne odgovarja za netočnost podatkov, ki so jih vnesli nosilci avtorskih pravic vsebin, ki imajo s prodajalcem sklenjeno pogodbo o sodelovanju.

 

Prodajalec ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih in storitvah, ki jih napišejo uporabniki oz. kupci. Prodajalec ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

 

Fotografije, slike ali posnetki, objavljeni v okviru ponudb, so last prodajalca ali njegovih dobaviteljev, poslovnih partnerjev ali pa so le zgolj simbolični in ne zagotavljajo natančnih lastnosti izdelka ali storitve ter lahko prikazujejo simbolično ali dejansko storitev, ponudbo, podjetje ali blago oziroma promocijsko kampanjo. Čeprav se prodajalec trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov in storitev v prodaji, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka in/ali storitve.

 

14. Varnost

 

Prodajalec uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Prodajalec v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

 

Za varne avtorizacije in transakcije skrbi podjetje PayPal ali Stripe, kar je odvisno od izbranega načina plačila v procesu nakupa. Avtorizacije se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o plačilnih karticah se ne shranjujejo na strežniku prodajalca.

 

15. Reševanje sporov

 

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo. Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja reklamacij in pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Reklamacija ali pritožba se pošlje na izpolnejnem obrazcu na naslov prodajalca ali preko e-pošte na naslov trgovina@wotra.si. Postopek obravnave reklamacij in pritožb je zaupen.

 

Če spora ni možno rešiti z dogovorom, je pristojno sodišče glede na registrirani sedež prodajalca.

 

Izvensodno reševanje sporov

 

Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

Skladno z zakonskimi določbami objavljamo spletno povezavo na evropsko platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

 

Glede na to, da ima podjetje WOTRA vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb, skladno z določili Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora.

 

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

16. Končne določbe

 

Ti pogoji in pravila imajo naravo pogodbe.

 

Stranki udeleženki v elektronskem poslovanju soglašata, da bosta ob morebitnih sporih medsebojno priznavali veljavnost elektronskih sporočil na sodišču, če veljavnost le teh ni bila predhodno ugovarjana skladno s postopki, ki so opredeljeni v teh pogojih in pravilih za uporabo ter v uporabniških navodilih.

 

17. Spremembe pogojev

 

Objavljeni prodajni pogoji (kot del pravnih pogojev) veljajo od 9. julija 2021 do preklica oz. spremembe.

 

Prodajalec si pridržuje pravico, da te prodajne pogoje spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog. Vsaka sprememba postane veljavna od trenutka, ko je objavljena na tem spletnem mestu prodajalca, razen če ni drugače posebej določeno. Te spremembe ne vplivajo na kupce, ki so že v nakupnem procesu ali pa so le-tega že zaključili. Vaše nadaljevanje uporabe spletne trgovine po objavi sprememb pomeni, da se z navedenimi spremembami strinjate. Priporočamo vam, da občasno pazljivo pregledate pogoje in pravila, ki so trenutno veljavna.

Ta spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem brskanja po tej strani se strinjate z našo politiko uporabe piškotkov. Sprejmem Več info